Kamis, 26 November 2015

Merawat Batu Buah Pinggang Sememangnya, Dengan Diet dan Homeopati - Bahagian Tiga Rawatan Akut

Merawat Batu Buah Pinggang Sememangnya, Dengan Diet dan Homeopati - Bahagian Tiga Rawatan Akut

Merawat batu karang secara semula jadi, dengan homeopati, adalah tentang menyokong sistem imun anda dalam apa yang ia cuba untuk mencapai - pemulihan kesihatan anda. Ia adalah rawatan yang tidak invasif dan bantuan segera adalah perkara biasa, apabila ubat yang paling sesuai telah dipilih.

Ini mungkin di luar skop prescribers rumah banyak, tetapi jika anda hanya mempertimbangkan gejala anda dan tidak label, maka anda mungkin tidak begitu terharu. Walau bagaimanapun, disebabkan semulajadi batu karang, melihat homeopati profesional boleh menyediakan anda dengan resolusi yang lebih mudah dan lebih cepat.

Ubat homeopati Lycopodium berkesan boleh berurusan dengan masalah buah pinggang yang banyak, termasuk batu-batu. Ini biasanya ubat berat sebelah kanan, jadi biasanya hanya buah pinggang yang betul terjejas, atau buah pinggang yang betul adalah lebih teruk terjejas. Apabila kedua-dua organ-organ yang terlibat, ia akan bermula di yang betul.

Kelegaan kesakitan dirasai selepas membuang air kecil, walaupun ingin buang air kecil boleh menyakitkan.

Masa yang lebih teruk biasanya antara kira-kira 4 dan 8 malam.

Mungkin ada sedimen merah, yang bertentangan dengan darah, air kencing.

Kesakitan boleh menjadi buruk, tetapi lazimnya tidak menyeksa.

Dos yang dicadangkan 6c atau 30c potensi (kekuatan) yang terdapat di kebanyakan rumah menetapkan kit, adalah empat dos dalam masa sejam. Jika sedikit kelegaan dirasai, kemudian terus pergi. Jika tiada relief perasan, maka ia tidak boleh menjadi ubat yang paling sesuai dan lain beribadah kepada keadaan yang lebih baik.

Walaupun Lycopodium boleh menjadi rawatan akut batu karang untuk sesiapa yang mempunyai gejala-gejala ini, ia juga adalah ubat yang baik untuk orang yang cenderung untuk mendapatkan kembung perut atau kembung mudah. Bagi orang-orang (atau haiwan) dengan gemuruh perut kuat yang mendapat kelegaan daripada angin, sama ada sebagai letusan (sendawa) atau kentut.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar