Rabu, 25 November 2015

Mudah Cold Sore Remedy Home adalah Bahawa Anda Boleh Cuba di Rumah

Mudah Cold Sore Remedy Home adalah Bahawa Anda Boleh Cuba di Rumah

Anda menumpaskan lagi. Bibir anda sakit, anda merasa seperti menggaru, anda tidak boleh mempunyai apa-apa panas. Anda telah mendapat sakit sejuk lagi! Jadi apa yang anda boleh lakukan?

Anda telah mencuba pelbagai ubat-ubatan preskripsi untuk keadaan anda, tetapi sakit sejuk yang hodoh terus yang terdapat di tempat yang sama pada bibir anda lagi dan lagi! Jadi apa yang anda lakukan?

Hanya tunggu sehingga ia lulus dan menanggung kesakitan yang amat sangat untuk hari dan hari? Tidak, cuba beberapa ubat-ubatan ini rumah sebaliknya.

1. Gunakan Licorice - Sains belakang, kita lakukan juga. Asid Glycyrrhizic yang hadir dalam likuoris melambatkan virus herpex simples yang merupakan punca segala kejahatan. Tetapi memastikan bahawa produk yang anda gunakan diperbuat daripada likuoris yang sebenar.

Jika anda melihat perkataan "likuoris besar-besaran" pada produk, anda boleh yakin bahawa ia dibuat daripada likuoris nyata. Sapukan serbuk, atau mencampurkannya dengan beberapa krim dan sedikit memendekkan sayuran asli untuk memerangi ia! Tetapi jangan terlebih melakukannya. Terlalu banyak likuoris boleh menyebabkan kerosakan yang serius.

2. Zink - Kesan baik zink telah dibuktikan secara saintifik. Oleh kerana tekanan dan haid dipercayai mencetuskan keadaan ini, menghisap lozenges Zink semasa tempoh tekanan dan / atau tempoh haid boleh membantu melegakan ketidakselesaan.

3. Ice - Dengan menggunakan pek ais, ketika pertama kali tiba, juga membuktikan membantu. Ini kerana jika kerap digunakan, ais pek boleh mengurangkan tempoh kudis sejuk separuh.

Cuba minuman yang benar-benar sejuk seperti slushes dan smoothie untuk menghilangkan sensasi yang terbakar. Tetapi mengurangkan jus berasid atau bar jus. Keasidan mereka hanya memburukkan keadaan.

4. susu sejuk - bola kapas, direndam dengan susu sejuk, apabila digunakan untuk jangkitan, membawa kepada pemulihan yang cepat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar